Τρίτη 5 Μαΐου 2015

Tι πρέπει να ξέρω πριν επισκεφθώ ένα διαιτολόγο!

 
 
  
 
     
     
     
 
 
 
Άλλα άρθρα
Διαβάστε το νέο τεύχος του e-food for e-thought
efood51


 
 
Tι πρέπει να ξέρω πριν επισκεφθώ ένα διαιτολόγο!
ti na ksero prin pao se diaitologo

Η επίσκεψη στο διαιτολόγο είναι ένα θέμα που θα απασχολήσει μεγάλο αριθμό ατόμων σε κάποια φάση της ζωής τους. Πολλοί το θεωρούν πολυτέλεια, άλλοι πιστεύουν ότι με το να μειώσεις το φαγητό ή να κόψεις το βραδινό μπορείς να χάσεις τα κιλά που θέλεις, άλλοι νομίζουν ότι με τις γρήγορες δίαιτες που διαβάζουν στο διαδίκτυο έχουν γίνει ειδικοί επί του θέματος. διαβάστε όλο το άρθρο
 
Επαναδιαπραγμάτευση
epanadiapragmateysi

Aσθενής: Σε ένα μήνα θέλω να χάσω 8 κιλά. Δώστε μου κάτι αυστηρό και εγώ θα το τηρήσω κατά γράμμα!
Διαιτολόγος: Τι θα συμβεί σε ένα μήνα;
Ασθενής: Τίποτα το ιδιαίτερο. Απλά δεν αντέχω άλλο το εαυτό μου. Δεν με χωράνε τα ρούχα μου. Τα πόδια μου έχουνε πρηστεί. Ούτε τα παπούτσια μου δεν μπορώ καλά καλά να βάλω... Ακόμα και στον καθρέφτη σταμάτησα να κοιτιέμαι. Δεν αντέχω άλλο αυτή την κατάσταση. 
διαβάστε όλο το άρθρο
Απαλλαχτείτε από το διαιτολόγιο!
apallaxteite apo to
diaitologio

Έχετε ένα ψυγείο γεμάτο από διαιτολόγια; Λέτε κάθε μέρα να ξεκινήσετε να ακολουθείτε το «χαρτάκι» που έχετε από την τελευταία φορά που κάνατε δίαιτα και όμως κάθε μέρα τελικά το αναβάλλετε; Χάνετε βάρος και τελικά το ξαναπαίρνετε και ίσως και ακόμα περισσότερο;
Απαλλαγείτε από τα «χαρτάκια» σας! Το ότι κάποτε μπορούσατε και το εφαρμόζατε και «είχε αποτέλεσμα», δεν σημαίνει ότι θα έχει για πάντα! Πηγαίνετε σε έναν πτυχιούχο διαιτολόγο και σταματήστε να τον πιέζετε να σας δώσει το «μαγικό χαρτί». Γιατί; 
διαβάστε όλο το άρθρο
Ομολογώ !!!
  omologo






Τον τελευταίο καιρό, πληθαίνουν οι καταγγελίες και οι αναφορές για την δράση και την πραγματική λειτουργία των διαιτολόγων. Σε πολλές ομάδες σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι πληροφορίες αυτές είναι ένα κοινό μυστικό που δεν μπορεί κανείς πλέον να αγνοήσει. Μάταια τόσα χρόνια προσπαθούσαμε να τις κρύψουμε ή να τις αγνοήσουμε, ελπίζοντας ότι κάποια στιγμή είτε θα ξεχαστούν είτε θα πάψουν να αποτελούν αντικείμενο συζήτησης ανάμεσα στην κοινωνία και στους πελάτες μας. διαβάστε όλο το άρθρο
Ένα διαιτολόγιο παρακαλώ...
ena diaitologio parakalo
 
Ένας διαιτολόγος από τη στιγμή που θα βγει από τη σχολή ακούει καθημερινά στη δουλειά του αλλά και στην προσωπική του ζωή κάποιες επιθυμίες όπως οι παρακάτω:
  • Θέλω μια δίαιτα γιατί έρχεται καλοκαίρι
  • Έχω μια κοινωνική εκδήλωση και θέλω μια δίαιτα
  • Μια δίαιτα για να μπω στο παλιό μου τζίν
  • Να χάσω 3-4 κιλά θέλω (ή πολύ περισσότερα)
  • Φτιάξε μου μια δίαιτα και στείλε μου την με email να χάσω 5 κιλά
  • Αυτό το τρόφιμο παχαίνει;  διαβάστε όλο το άρθρο

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.