Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Διαμαρτυρία του δημοτικού συμβούλου Δίου-Ολύμπου Βροχαρίδη Βασίλη γιά δημοσίευμα του eptanews.gr και dionolympos.gr


Προς eptanews.gr και dionolympos.gr   

Λέγομαι Βασίλης Βροχαρίδης και θα εκτιμούσα όταν αναφέρεστε σε μένα να χρησιμοποιείτε το όνομα μου. Hμουν από τον Ιανουάριο του 2011 ως τον Αύγουστο του 2015 αντιδήμαρχος στον Δήμο Δίου-Ολύμπου και συνεχίζω ως νυν Δημοτικός σύμβουλος.Έστειλα σε εσάς στις 14/3 (καθώς και σε πολλά άλλα blogs και τοπικές εφημερίδες) επώνυμα μία σοβαρή καταγγελία (κατά την ταπεινή μου άποψη) την οποία δεν δημοσιεύσατε,όπως είχατε και κάθε δικαίωμα. Στις 18/3 σας στέλνω την ομιλία-απάντηση (ακριβής απομαγνητοφώνηση από τα πρακτικά του Δημοτικού συμβουλίου) στον Δήμαρχο κύριο Δημόπουλο (την οποία και πάλι δεν δημοσιεύσατε) που στην αρχή της λέω επί λέξει

«Κύριε Δήμαρχε.
Προχώρησα σε επώνυμη καταγγελία στις 15 Μαρτίου σε όσα μέσα είχα πρόσβαση (και το λέω αυτό γιατί αν εξαιρέσουμε ελάχιστα μόνο blogs που είχαν το θάρρος να την δημοσιεύσουν τα άλλα blogs και όλες οι τοπικές εφημερίδες μετά την απειλή που δέχθηκαν από εσάς για υποβολή μηνύσεως δεν έκαναν την παραμικρή αναφορά)………….»

Διαβάζω με έκπληξη σήμερα 19/3 στο eptanews.gr στη στήλη παραπολιτικά (και σε αναδημοσίευση στο dionolympos.gr στη στήλη καρφώματα) σχόλιο αναφερόμενο σε μένα και στην ομιλία μου στο δημοτικό συμβούλιο το οποίο σε ένα σημείο του λέει επί λέξει

«μας λοιδωρεί γιατί δεν δημοσιεύσαμε την άποψή του. Κι εγώ αναρωτιέμαι από που κι ως που, έχουμε την υποχρέωση να δημοσιεύουμε την άποψη του καθενός. Το λέει κανένας νόμος που αγνοώ;  Το γράφει πουθενά και δεν το ξέρω; Αναρωτήθηκε άραγε ο επίδοξος υποψήφιος κατηγορούμενος αν η θέση που εκφέρει είναι συκοφαντική, εξυβριστική, ατεκμηρίωτη ή τουλάχιστον αβάσιμη; Ε, λοιπόν αν θέλω εγώ να βάλω φωτιά στην εφημερίδα μου, θα το κάνω μόνος μου, χωρίς τη βοήθεια κανενός εξυπνάκια.»

Σας λέω λοιπον πως δεν έχει να κάνει με εσάς η απάντηση και απορώ γιατί νιώσατε θιγμένος (μόνο εσείς από τους τόσους που δεν το δημοσίευσαν). Ήταν μια σαφής αναφορά στον τρόπο που χρησιμοποίησε ο Δήμαρχος (εκφοβισμό με την απειλή μηνύσεων) ώστε να μη γίνει γνωστό το περιεχόμενο της καταγγελίας μου. Ο ίδιος άλλωστε στο δημοτικό συμβούλιο δεν το αρνήθηκε, ούτε προσπάθησε καν να το διαψεύσει. Όσο για την καταγγελία μου αν διαβάσετε την απάντηση μου θα διαπιστώσετε πως και σοβαρή αλλά και τεκμηριωμένη είναι. Δεν είμαι ο καθένας αλλά ούτε και εξυπνάκιας κύριε……(μήπως θα έπρεπε και εγώ να ξέρω ποιος ασχολείται μαζί μου, αφού η στήλη σας είναι ανυπόγραφη) ούτε και θέλω να βάλω φωτιά στην εφημερίδα σας την οποία σέβομαι και είμαι και αναγνώστης της. Έχω υποχρέωση όμως ως εκλεγμένος πρώην και νυν δημοτικός σύμβουλος να προστατεύω τα συμφέροντα του Δήμου μου όταν θεωρώ πως αυτά θίγονται και να το κάνω αυτό γνωστό με κάθε μέσον που διαθέτω.


Ευχαριστώ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.