Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Γ.Παπαθανασίου προς Ν.Κουκουτάτσιο: «Από τον Αλή στον Μπαμπαλή»… (παλιά λιτοχωρίτικη παροιμία)



Σε ανταπάντηση του επί 5 φορές δημάρχου Γιώργου Παπαθανασίου στη χθεσινή απάντηση του Ν.Κουκουτάτσιου (που με τη στήριξη και του ΠΑΣΟΚ έγινε μια φορά δήμαρχος την περίοδο 1979 – 1982) αναφέρονται τα εξής:

Αν δεν κάνω λάθος κ. Κουκουτάτσιο, γι αυτά τα οποία γράφετε, ήδη έχετε μια καταδίκη και έπεται συνέχεια.

Μια φορά ήσασταν δήμαρχος και μας το τραγουδάτε συνεχώς. Πού να ήσασταν πέντε φορές, όσες κι εγώ. Τότε, πιθανόν, θα είχατε επιβάλει δικτατορία. Γιατί, απ' ό,τι έχω καταλάβει, θεωρείτε για τον εαυτό σας ότι είσαστε εσείς και κανένας άλλος.

Όσον αφορά την οικογένεια μου, παππούδες, γονείς και παιδιά, είμαι περήφανος γι αυτά που μου δίδαξαν και για την υπομονή τους και την ανοχή που δείχνουν σε κάποιους μαϊντανούς.


Χαιρετίματα, κ. Κουκουτάτσιο… 
[op14]

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.